Share This Post

Poradniki

Aliexpress Gwarancja – Ochrona Kupujących

Aliexpress Gwarancja – Ochrona Kupujących

Podstawowa ochrona kupujących zapewnia, że ​​otrzymasz przedmiot na czas i zgodnie z opisem. W przypadku niektórych krajów zapewniamy Zaawansowaną Ochronę Kupujących z roczną gwarancją serwisową na telefon komórkowy.

Podstawowa Ochrona

Rozszerzona Gwarancja

Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

Jeśli produkt nie dotarł lub znacząco różni się od opisu, gwarantujemy zwrot płatności.

Gwarancja na czas dostawy

Chcemy zagwarantować, że twój zakup dotrze na czas, dlatego zapewniamy, że produkty zostaną dostarczone w ustalonym terminie

Jak to działa:

1. Poinformuj Sprzedawcę

Otwórz komunikację ze sprzedawcą, aby omówić problem lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

2. Otwórz Spór

Jeśli nie możesz dojść do porozumienia polubownego po skontaktowaniu się ze sprzedawcą, po prostu złóż roszczenie otwierając spór w ciągu 15 dni od zakończenia zamówienia.

3. Zaangażuj Aliexpress

Większość sprzedawców szybko odpowie na twoje roszczenie, jednak jeśli nie jesteś zadowolony z wyniku, możesz eskalować spór.

Twój zakup jest chroniony, jeśli:

  • Przedmiot został zakupiony na naszej platformie.
  • Otrzymany przedmiot był uszkodzony, wadliwy lub zasadniczo różny od przedmiotu przedstawionego na stronie z opisem produktu.
  • Twoje zamówienie nie dotarło nie z powodu czynników związanych z kupującym (na przykład: podano nieprawidłowy adres wysyłki).
  • Zgłaszasz roszczenie otwierając spór (link do strony ze szczegółami zamówienia).
  • Produkt jest objęty naszą krajową gwarancją zwrotu. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
  • Twoje konto ma dobrą opinię. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.
  • Twój przedmiot jest zwracany sprzedawcy ze względu na opłaty celne (odprawa celna / podatki nie są wliczone)

Dodatkowa Gwarancja

Nasi sprzedawcy oferują 2-letnią gwarancję na większość swoich produktów do większości krajów UE. Gwarancja może zostać wybrana ręcznie lub automatycznie dodana do Twojego zakupu. Zaawansowana ochrona kupujących chroni Twoje urządzenie o jeden rok dłużej niż standardowa gwarancja.

Jak działa Zaawansowana ochrona kupujących?

1. Złóż Roszczenie.

Możesz skorzystać z serwisu gwarancyjnego dostarczonego przez AliExpress, składając wniosek. Przedstawiciel zespołu gwarancyjnego skontaktuje się z Tobą w ciągu 2-5 dni roboczych

2. Wyślij swoje urządzenie.

Jeśli zespół gwarancyjny zaakceptuje wniosek i potwierdzi, że kwalifikujesz się, musisz wysłać swoje urządzenie do naszego lokalnego centrum serwisowego.

3. Decyzja

15 dni po otrzymaniu urządzenia zostanie ono Ci zwrócone.

Jeśli nadal potrzebujesz pomocy przejdź do działu POMOC

Share This Post