Share This Post

Poradniki

Aliexpress pomoc po polsku

Po przejściu do obsługi klienta najpierw wybierz pytanie, abyśmy mogli połączyć cię z właściwym agentem. Zespół obsługi klienta jest online 24/7. Czat jest tyko w j. angielskim – skorzystaj z tłumacza

Nie otrzymałem zamówienia, co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, spróbuj poniższych metod, aby rozwiązać problem:
Metoda 1. Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru śledzenia podanego przez sprzedającego:
Przejdź do Moich zamówień> Zlokalizuj zamówienie> i kliknij opcję Kolejność śledzenia.

Jeśli okaże się, że numer śledzenia jest nieprawidłowy, może to oznaczać, że firma transportowa potrzebuje od 3 do 7 dni, aby zaktualizować stan wysyłki. Możesz również skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji o wysyłce. Możesz zostawić wiadomość na stronie szczegółów zamówienia lub kliknąć Kontakt ze sprzedawcą na stronie z listą zamówień.

Metoda 2. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem ochrony kupującego. Kliknij tutaj, aby otworzyć spór.

Metoda 3: Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, a Ochrona kupujących wkrótce się zakończy, kliknij przycisk Czat teraz (na dole tej strony), aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta.

Nie otrzymałem jeszcze zwrotu środków z mojej karty kredytowej. Co mogę zrobić?

Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, pieniądze zostaną zwrócone na twoją kartę. Zwykle dotarcie pieniędzy zajmuje około 3-15 dni roboczych.

Jeśli proces zwrotu jest oznaczony jako “ukończony”, ale wygląda na to, że jeszcze nie odzyskałeś pieniędzy, sprawdź najpierw swoje konto bankowe. Niektóre refundacje są księgowane w dniu zakupu.

Na przykład (patrz zdjęcie poniżej) klient zapłacił za zamówienie 15 stycznia. Złożył wniosek o zwrot pieniędzy dwa miesiące później. Jednak bank pokazał zwrot pieniędzy w tym samym dniu, co jego zakup.

Jeśli po dokładnym sprawdzeniu wyciągu bankowego (jak sugerowano powyżej) nadal nie możesz znaleźć zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Uwaga:
1. Wyciąg bankowy powinien mieć oficjalną pieczęć.
2. Prosimy o przesłanie wyciągu bankowego z 2 dni przed datą zakupu do 10 dni roboczych po (zakończonym) terminie zwrotu. Na przykład, jeśli zapłaciłeś za zamówienie w dniu 11 listopada, a zwrot został zrealizowany 24 listopada, prześlij nam wyciąg z rachunku bankowego, który pokazuje płatności od 9 listopada do 8 grudnia.
3. Zaznacz zakup konkretnego zamówienia na wyciągu bankowym, abyśmy mogli go łatwo znaleźć.

Otrzymany produkt nie pasuje do opisu. Co mogę zrobić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzgodnić rozwiązanie.
Aby skontaktować się ze sprzedawcą, kliknij Kontakt z sprzedawcą, aby wysłać mu wiadomość.

Jeśli to nie pomoże, możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem ochrony kupującego. Oto, jak otworzyć spór:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Otwórz spór
Krok 3: wypełnij prośbę o zwrot pieniędzy i kliknij Prześlij

Upewnij się, że otworzysz spór przed zakończeniem ochrony kupującego.

Jeśli sprzedawca zgodzi się na prośbę o zwrot pieniędzy lub nie odpowie w ciągu 5 dni, zwrot zostanie zrealizowany. Możesz kliknąć Spór w toku lub Spór zakończony na liście zamówień, aby sprawdzić status sporu.

Jak mogę dodać dowody lub zaktualizować mój spór?

Aby zaktualizować spór, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Spór w toku
Krok 3: Sprawdź, czy AliExpress lub sprzedawca już zaproponowali rozwiązanie
Możesz zaakceptować lub odrzucić propozycję
Aby zaktualizować swoją ofertę, kliknij Edytuj
Aby przedstawić więcej dowodów na poparcie roszczenia, kliknij Wyślij dowody. Możesz przesyłać pliki w formacie .jpg, .jpeg, .bmp lub .png (maks. 2 MB).

Proszę zanotować:
W niektórych przypadkach AliExpress pomaga. Aby dowiedzieć się więcej o tym procesie i dokumentach do przesłania, kliknij AliExpress Judgment Details.

Jakie jest znaczenie każdej aktualizacji statusu śledzenia?

Pytania i odpowiedzi
1.Jak śledzić zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem strony internetowej lokalnej firmy przewozowej lub przez http://global.cainiao.com/index.htm.

2. Dlaczego nic się nie zmieniło po zmianie statusu zamówienia na Przyjazd do miejsca docelowego?
Zasadniczo dzieje się tak, ponieważ status i informacje nie zostały jeszcze zaktualizowane przez kraj docelowy. Sugerujemy, aby odbiorca (y) skonsultował się z lokalnym urzędem pocztowym, aby uzyskać więcej informacji.

3. Dlaczego pokazuje on, że mój pakiet jest przechowywany przez Urząd Celny / Wznówiony przez Miejsce docelowe?
Na niektórych etapach procedury odprawy celnej Państwa paczka może być odprawiona przez służby celne. W takim przypadku odbiorcy powinni skontaktować się z organami celnymi, aby rozwiązać problem. Jeśli przesyłka nie może przejść przez odprawę celną, odbiorca powinien uzyskać oficjalne dokumenty od działu celnego.

4. Czy są jakieś inne wyrażenia czekania na odbiór?
Kiedy paczka czeka na odbiór, odbiorcy powinni skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym, a następnie odebrać paczkę. W zależności od Twojej konfiguracji odbioru / dostawy możesz otrzymać jedną (lub niewielką odmianę) następujących wiadomości:

Oczekuje na kolekcję
Podjęto próbę dostarczenia
Próba skontaktowania się przez telefon w celu zorganizowania dostawy
Próba skontaktowania się przez telefon w celu zorganizowania dostawy na adres
Oczekiwanie na wypłatę
Pierwsze powiadomienie do odbiorcy
Powiadomiony
Przypomnienie zostało wysłane do odbiorcy

5. Dlaczego status śledzenia jest wyświetlany, gdy nie otrzymałem paczki?
Status śledzenia pokazuje dostarczony. Odwiedź witrynę dostawcy usług transportowych, wprowadź informacje o śledzeniu i skontaktuj się z zespołem obsługi klienta, aby uzyskać dodatkowe informacje. Zaleca się również sprawdzenie z członkami rodziny lub sąsiadami, czy podpisali oni pakiet pod Twoim imieniem. Jeśli nadal nie otrzymałeś paczki, skontaktuj się z firmą spedycyjną i poproś o oficjalne dokumenty dotyczące brakującej przesyłki.

Mam pytania dotyczące szczegółów produktu

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące produktu, skontaktuj się ze sprzedawcą przez e-mail lub czat na żywo za pomocą Trade Managera lub wiadomości osobistej. Możesz znaleźć ich dane kontaktowe w kilku lokalizacjach:

1. Strona szczegółów produktu.

2. Twój koszyk

3. Lista życzeń

4. Strona zamówienia

Jak anulować zamówienie?

Zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane, możesz wykonać poniższe czynności, aby je anulować:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Anuluj zamówienie

Krok 3: Wybierz przyczynę anulowania w wyskakującym okienku i prześlij prośbę

Uwaga:
1. Możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy sprzedawca go wyśle.
2. Jeśli zapłaciłeś już za swoje zamówienie, żądanie anulowania musi najpierw zostać zatwierdzone przez sprzedającego. Po osiągnięciu porozumienia sprzedawca nie wysyła zamówienia, a transakcja zostanie automatycznie anulowana. Jeśli nie zostanie osiągnięte porozumienie, sprzedawca będzie nadal wysyłał zamówienie.

Czy mogę zmienić szczegóły zamówienia, takie jak rozmiar, wysyłka itp.?

Niestety szczegóły zamówienia nie mogą zostać zmienione po pomyślnym złożeniu zamówienia.

Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, możesz spróbować następujących rzeczy:
1. Poproś sprzedawcę o anulowanie zamówienia. Po pomyślnym anulowaniu zamówienia możesz złożyć nowe zamówienie.

2. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby zmienić szczegóły zamówienia.

Zapłaciłem za moje zamówienie. Dlaczego status zamówienia wciąż mówi Oczekiwanie na płatność?

Karta kredytowa / debetowa
Sprawdź, czy złożyłeś powtórne zamówienia z tą samą ceną i tym samym produktem od jednego sprzedawcy, ale zapłaciłeś tylko za jedno z nich.
1. Kliknij https://trade.aliexpress.com/orderList.htm, aby znaleźć wszystkie swoje zamówienia.
2. Znajdź zamówienie, które wciąż czeka na płatność i znajdź nazwę sprzedawcy.

3. Kliknij Więcej filtrów i wprowadź nazwę sprzedawcy w polu wyszukiwania. Po kliknięciu Szukaj znajdziesz wszystkie zamówienia z tego samego sklepu.

4. Sprawdź teraz, czy złożyłeś zlecenia powtórkowe.

Jeśli nie składałeś żadnych powtórzeń, skontaktuj się z wydawcą karty, aby sprawdzić, czy płatność została faktycznie pobrana z twojego konta. Jeśli Twój bank potwierdzi, że pieniądze zostały potrącone przez AliExpress, skontaktuj się z nami i podaj nam wyciąg z rachunku bankowego.

Przelew
Zwykle otrzymamy płatność po upływie 7 dni roboczych od przelewu. Sprawdź status swojego zamówienia ponownie w ciągu około 7 dni roboczych od daty przelewu.
Status Twojego zamówienia powinien teraz zmienić się na Płatny. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z nami i prześlij dowody przelewu bankowego (zawierające numer konta beneficjenta, który zaczyna się od 026).

Dlaczego moje zamówienie jest weryfikowane po tym, jak już zapłaciłem?

Aby zapewnić bezpieczeństwo płatności, wszystkie zamówienia na AliExpress zostaną zweryfikowane. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie za pomocą karty kredytowej, proces ten potrwa nie dłużej niż 24 godziny. Po zweryfikowaniu płatności sprzedawca zacznie przygotowywać Twoje zamówienie do wysyłki. Jeśli nie uda nam się zweryfikować Twojej płatności, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Jeśli po 24 godzinach Twoje zamówienie nadal będzie weryfikowane, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

Otrzymany produkt nie pasuje do opisu. Co mogę zrobić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzgodnić rozwiązanie.
Aby skontaktować się ze sprzedawcą, kliknij Kontakt z sprzedawcą, aby wysłać mu wiadomość.

Jeśli to nie pomoże, możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem ochrony kupującego. Oto, jak otworzyć spór:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Otwórz spór
Krok 3: wypełnij prośbę o zwrot pieniędzy i kliknij Prześlij

Upewnij się, że otworzysz spór przed zakończeniem ochrony kupującego.

Jeśli sprzedawca zgodzi się na prośbę o zwrot pieniędzy lub nie odpowie w ciągu 5 dni, zwrot zostanie zrealizowany. Możesz kliknąć Spór w toku lub Spór zakończony na liście zamówień, aby sprawdzić status sporu.

Prawa chronione:
1. 14 dni na ponowne rozpatrzenie decyzji o zakupie i wycofanie
2. 2 lata Standardowa gwarancja producenta na Twoją osłonę, jeśli jakikolwiek produkt różni się od tego, w jaki sposób został opisany lub ma porażki produkcyjne. Jeśli chcesz aktywować tę gwarancję, skontaktuj się ze sprzedawcą.
3. Dokładne informacje o transakcji i jasne warunki wiążące umowę.
4. Poszukiwanie pomocy z odpowiedniego wsparcia dla konsumentów z kraju zamieszkania
5. Wszelkie istotne ochrony kupującego, które mogą być wprowadzone przez Aliexpress od czasu do czasu (np. E-commerce)

Co się stanie po otwarciu sporu?

Po otwarciu sporu sprzedawca otrzyma powiadomienie i otrzyma 5 dni na odpowiedź na Twoje żądanie. Aby uzyskać więcej informacji na temat sporu, sprawdź szczegóły zamówienia.

– Jeśli sprzedający zgodzi się z Twoją prośbą lub nie odpowie w ciągu 5 dni, automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy. Może to potrwać od 3 do 15 dni roboczych.

– Jeśli sprzedawca nie zgadza się z wnioskiem o zwrot, możesz zaproponować nowe rozwiązanie lub poczekać na automatyczne eskalowanie sporu. W tym przypadku pomożemy ci zajrzeć w tę sprawę i postarać się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

– Jeśli eskalowałeś swój spór i nie otrzymałeś aktualizacji od dłuższego czasu, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta.

Jak mogę dodać dowody lub zaktualizować mój spór?

Aby zaktualizować spór, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Spór w toku
Krok 3: Sprawdź, czy AliExpress lub sprzedawca już zaproponowali rozwiązanie
Możesz zaakceptować lub odrzucić propozycję
Aby zaktualizować swoją ofertę, kliknij Edytuj
Aby przedstawić więcej dowodów na poparcie roszczenia, kliknij Wyślij dowody. Możesz przesyłać pliki w formacie .jpg, .jpeg, .bmp lub .png (maks. 2 MB).

Proszę zanotować:
W niektórych przypadkach AliExpress pomaga. Aby dowiedzieć się więcej o tym procesie i dokumentach do przesłania, kliknij AliExpress Judgment Details.

Jakie są obsługiwane metody wysyłki na AliExpress?

Obecnie dostawcy mogą wybierać spośród następujących opcji wysyłki ekspresowej: UPS, FedEx, DHL, TNT, EMS, TOLL, e-EMS, ePacket, Chiny Post Registered Air Mail, China Post Air Parcel, Chiny Post Zwyczajne Small Packet Plus, HongKong Post Air Poczta, Poczta Lotnicza HongKong, Poczta Singapurska, Poczta Szwajcarska, Poczta Szwedzka, Lotnictwo Rosyjskie, Linia specjalna-YW, Poczta globalna DHL i SF Express itp.
Ponieważ metody wysyłki są ustalane przez dostawców, zaleca się bezpośredni kontakt z dostawcą w celu uzyskania większej ilości informacji o wysyłce. Aby skontaktować się z dostawcą, możesz przejść do strony szczegółów produktu lub sklepu i kliknąć Skontaktuj się, aby wysłać wiadomość.

Jak zgłosić nieuczciwego sprzedawcę lub produkt?

Możesz złożyć skargę za pośrednictwem:
1. Strona Szczegóły produktu:

2. Spory i raporty w ramach pomocy

3. Centrum skarg w sekcji “Mój AliExpress”

Uwaga: możesz śledzić status raportu pod swoim kontem My AliExpress:
Przejdź do My AliExpress> Zarządzaj raportami> Moje raporty.

Jak znaleźć produkt?

1. Wpisz nazwę produktu, którego szukasz, w pasku wyszukiwania. Możesz wyszukiwać produkty według nazwy lub funkcji, takich jak marka, artysta, numer części itp.

2. Jeśli nie zdecydowałeś, który produkt chcesz znaleźć, możesz spróbować wyszukać produkt w sekcji kategorii lub naszej liście produktów promocyjnych pod paskiem wyszukiwania.

3. Zawęź wyszukiwanie produktów za pomocą zaawansowanych narzędzi wyszukiwania.

Uwaga: Szczegółowe informacje o produkcie są wyświetlane na stronie szczegółów produktu. Informacje te obejmują specyfikacje produktu, informacje o sprzedawcy i recenzje kupujących.

Jak znaleźć dobrego sprzedawcę?

Istnieje wiele sposobów na znalezienie dobrego sprzedawcy:
1. Filtruj najlepiej ocenianych sprzedawców za pomocą zaawansowanego narzędzia wyszukiwania.

2. Sprawdź oceny opinii sprzedawcy. Ta ocena jest oparta na opiniach innych kupujących.

3. Opinie innych kupujących są cenną oceną, aby sprawdzić, czy sprzedawca jest godny zaufania. Sprawdź recenzje produktów, opinie o usługach i inne istotne informacje.

4. Zadawaj pytania. Jeśli nadal masz wątpliwości, nie wahaj się skontaktować ze sprzedawcą i otwórz dialog. Dobrzy sprzedawcy chętnie współpracują z zainteresowanymi kupującymi.

Mam pytania dotyczące szczegółów produktu

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące produktu, skontaktuj się ze sprzedawcą przez e-mail lub czat na żywo za pomocą TradeManager lub wiadomości osobistej. Możesz znaleźć ich dane kontaktowe w kilku lokalizacjach:

1. Strona szczegółów produktu.

2. W twoim koszyku

3. W swojej liście życzeń

4. Na stronie Zamówienia.

Czy muszę płacić za podatki celne i przywozowe?

Możesz zostać obciążony cłem i podatkami za coś, co kupiłeś na AliExpress, ponieważ:
• Cła i podatki zwykle nie są wliczone w cenę produktu i mogą nie być uwzględnione w ogólnych kosztach wysyłki, które płacisz sprzedającemu.
• Robiąc zakupy na AliExpress, kupujesz od zagranicznych sprzedawców. Dlatego czasami będziesz musiał zapłacić cło.

Podatki mogą zależeć od tego, skąd wysłano zamówienie, rodzaju zakupionych przedmiotów, ich wartości i wagi paczki. Różne kraje mogą mieć różne polityki podatkowe dotyczące konkretnych produktów. Zawsze najlepiej jest to potwierdzić u sprzedawcy lub w lokalnym urzędzie celnym.

Jesteś odpowiedzialny za rozliczenie podatku VAT od wszystkich zakupów dokonanych na AliExpress. Można to zrobić za pośrednictwem procedury odprawy VAT w lokalnym urzędzie celnym w kraju zamieszkania.

Uwaga: cła i podatki nie są płacone przez AliExpress.

Aby uniknąć nieprzewidzianych niespodzianek, zwróć uwagę na następujące kwestie:
• Zapytaj sprzedającego, czy musisz zapłacić dodatkowe cła importowe, podatki lub inne opłaty celne.
• Skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym lub urzędem celnym, aby dowiedzieć się więcej o cłach i podatkach obowiązujących w Twoim kraju.
• Należności celne przywozowe, podatki i inne opłaty celne są zazwyczaj pobierane przez firmy żeglugowe po dostawie.
• Sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w twoim kraju.
• Podczas handlu międzynarodowego mogą wystąpić dodatkowe koszty lub opóźnienia.
• Niektórzy sprzedawcy oferują dostawę krajową, co oznacza, że ​​wyślą zamówienie z magazynu w swoim kraju. W takim przypadku nie zostaniesz poproszony o zapłacenie dodatkowych ceł i podatków.

Sprzedawca nie odpowiada na mnie. Co powinienem zrobić?

Jeśli sprzedawca nie odpowiedział w rozsądnym terminie, a zapytanie dotyczy zamówienia, możesz:

za. Anuluj zamówienie
Po zgłoszeniu żądania anulowania w systemie system anuluje zamówienie po wyczerpaniu czasu realizacji zamówienia.

b. Znajdź innego sprzedawcę
Jeśli sprzedawca nie odpowiedział w rozsądnym czasie, sugerujemy znalezienie innego sprzedawcy oferującego ten sam produkt.

do. Otwórz spór
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia lub nie dotarłeś, możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to w okresie ochrony kupujących. Kliknij tutaj, aby otworzyć spór.

Kliknij przycisk Czat teraz (na dole tej strony), aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta.

Jak powstrzymać sprzedawcę przed wysyłaniem mi wiadomości?

Jeśli sprzedawca wysyła niechciane wiadomości, możesz umieścić na czarnej liście sprzedającego:
1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do Centrum wiadomości (Massage Center)

2. Przejdź do określonej wiadomości i kliknij Dodaj do czarnej listy

3. Kliknij Potwierdź

Jak zarządzać swoim koszykiem?

Jak zarządzać swoim koszykiem?
Możesz dodać do 100 produktów w koszyku i zapłacić za nie wszystkie za jednym razem. Możesz także wybrać Kup wszystko od tego sprzedawcy lub Kontynuuj zakupy.

Do czego służy moja lista życzeń?

Śledź swoje ulubione produkty od AliExpress, dodając je do swojej listy życzeń. Możesz utworzyć maksymalnie 10 list życzeń i porządkować je według własnego uznania.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia ze względów bezpieczeństwa?

Zamówienie nie może zostać pomyślnie złożone z powodu potencjalnego zagrożenia bezpieczeństwa. Sprawdź dokładnie, czy wystąpiło nietypowe zachowanie tego zamówienia, a potem spróbuj ponownie złożyć zamówienie.

Jak mogę złożyć zamówienie?

1. Po znalezieniu produktu, który Ci się podoba, sprawdź jego specyfikacje, takie jak rozmiar i kolor. Można również znaleźć bardziej szczegółowe informacje, takie jak tabele rozmiarów, po przewinięciu strony szczegółów produktu.

2. Niektórzy sprzedawcy oferują również kupony. Możesz je znaleźć w ich sklepie i na stronach z informacjami o produkcie.

3. Kiedy będziesz gotowy do złożenia zamówienia, możesz kliknąć “Kup teraz” i przejść do realizacji zamówienia lub możesz najpierw dodać produkt do koszyka i kontynuować zakupy.

4. Jeśli chcesz kupić wszystkie przedmioty w koszyku, po prostu kliknij “Kup wszystko”, aby złożyć zamówienie

Uwaga: po zapłaceniu zamówienia nie można zmienić adresu wysyłki. Możesz jednak skontaktować się ze sprzedawcą, aby przesłać mu aktualizacje.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?

Jeśli nie możesz złożyć zamówienia, sprawdź, czy nie występują następujące problemy:

1. Nieprawidłowy kod weryfikacyjny. Po wyświetleniu monitu upewnij się, że wprowadziłeś poprawny kod weryfikacyjny.
2. Upewnij się, że twoje informacje zawierają tylko angielskie znaki.

Uwaga: nie będziesz w stanie złożyć zamówienia, jeśli mieszkasz w Chinach lub Twoje konto zostało zarejestrowane jako konto sprzedawcy

Jak ustawić mój adres wysyłki?

Ustaw swój adres wysyłki na stronie Adres wysyłki w My AliExpress. Możesz dodać wiele adresów na tej stronie i wybrać preferowane miejsce docelowe za każdym razem, gdy składasz zamówienie.

1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do Moich zamówień (My Orders)
2. Kliknij opcję Adres wysyłki
3. Dodaj / Edytuj / Usuń swoje adresy

Dlaczego moje zamówienie zostało zamknięte?

Dlaczego moje zamówienie zostało zamknięte?
Gdy zamówienie zostanie zamknięte, wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą szczegółową przyczynę zamknięcia zamówienia.

Możesz również znaleźć przyczynę na swoim koncie AliExpress:
Przejdź do Moje zamówienia> kliknij Wyświetl szczegóły, aby dowiedzieć się, dlaczego Twoje zamówienie zostało zamknięte.

Czy mogę zmienić szczegóły zamówienia, takie jak rozmiar, wysyłka itp.?

Niestety szczegóły zamówienia nie mogą zostać zmienione po pomyślnym złożeniu zamówienia.

Jeśli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, możesz spróbować następujących rzeczy:
1. Poproś sprzedawcę o anulowanie zamówienia. Po pomyślnym anulowaniu zamówienia możesz złożyć nowe zamówienie.

Jak anulować zamówienie?

Zanim Twoje zamówienie zostanie wysłane, możesz wykonać poniższe czynności, aby je anulować:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Anuluj zamówienie

Krok 3: Wybierz przyczynę anulowania w wyskakującym okienku i prześlij prośbę

Uwaga:
1. Możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy sprzedawca go wyśle.
2. Jeśli zapłaciłeś już za swoje zamówienie, żądanie anulowania musi najpierw zostać zatwierdzone przez sprzedającego. Po osiągnięciu porozumienia sprzedawca nie wysyła zamówienia, a transakcja zostanie automatycznie anulowana. Jeśli nie zostanie osiągnięte porozumienie, sprzedawca będzie nadal wysyłał zamówienie.

Nie mogę znaleźć zamówienia na moim koncie

Aby sprawdzić zamówienie, zaloguj się w Moich zamówieniach. Jeśli nie możesz znaleźć swojego zamówienia na liście, sprawdź, czy:

1. Usunąłeś już zamówienie; możesz go znaleźć w ramach usuniętych zamówień.
2. Trwale usunąłeś zamówienie. Jeśli tak, nie będziesz już mógł go znaleźć nigdzie na swoim koncie.
3. Stworzyłeś różne konta na AliExpress. Zaloguj się na konto, na podstawie którego zostało złożone zamówienie.

Nie pamiętasz swojego identyfikatora logowania? Kliknij przycisk Czat teraz (na dole tej strony), aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta.

Jak potwierdzić dostawę po otrzymaniu zamówienia?

Jeśli twoje zamówienie zostało pomyślnie dostarczone i jesteś zadowolony z przedmiotu (-ów), wykonaj następujące czynności, aby potwierdzić dostawę:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Potwierdź zamówienie odebrane
Krok 3: Wybierz produkt, który otrzymałeś i kliknij Potwierdź zamówienie odebrane

Krok 4: Kliknij Potwierdź, a zamówienie zostanie zakończone

Uwaga:
Jeśli twoje zamówienie nie zostanie dostarczone na czas, a sprzedawca potwierdzi wysyłkę, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu przedłużenia ochrony Kupującego.

Możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli:
· Pozycje nie są zgodne z opisem
· Zamówienie nie zostanie dostarczone w podanym czasie dostawy

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak otworzyć spór.

Jak przedłużyć czas realizacji zamówienia?

Jeśli chcesz przedłużyć czas przetwarzania zamówienia, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij opcję Wydłuż czas przetwarzania

Krok 3: Wprowadź czas przedłużenia i kliknij Potwierdź

Jak przedłużyć czas ochrony kupującego?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone na czas, a sprzedawca potwierdzi wysyłkę, możesz przedłużyć czas ochrony kupującego. Wykonaj poniższe czynności, aby wysłać prośbę:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Wyświetl szczegóły i Poproś o rozszerzenie ochrony kupujących

Krok 3: Wprowadź czas przedłużenia i kliknij Potwierdź

Twoja prośba zostanie wysłana do sprzedawcy. Jeśli sprzedawca wyrazi zgodę, czas Ochrony Kupującego zostanie odpowiednio przedłużony.

Jak mogę usunąć zamówienie?

Po zrealizowaniu zamówienia możesz wykonać poniższe czynności, aby usunąć go z listy zamówień:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij logo kosza na stronie zamówienia

Krok 3: Kliknij Usuń zamówienie, aby potwierdzić usunięcie
To zamówienie zostanie przeniesione do usuniętych zamówień. Jeśli chcesz trwale usunąć zamówienie ze swojego konta, przejdź do Usuniętych zamówień i kliknij opcję Usuń trwale zamówienie

Dlaczego mój wynik opinii jest nieprawidłowy?

Twój Wynik opinii to średnia wszystkich otrzymanych ocen. Jeśli w ciągu 10 dni otrzymasz opinię o więcej niż jednym zamówieniu, zostanie to policzone tylko raz.

Nie otrzymasz wyniku opinii, jeśli:
1. Wartość zamówienia była mniejsza niż 5 USD.
2. Nigdy nie otrzymałeś zamówienia ani nie zwróciłeś go sprzedawcy.
3. Zostawiłeś opinię na temat rzeczy takich jak: darmowe prezenty od sprzedawcy, dodatkowe opłaty za wysyłkę, itp.

Jak mogę zmienić opinię?

Po przesłaniu opinii nie będzie można tego zmienić. Zawsze jednak możesz dodać dodatkowe opinie.

Jak mogę wystawić opinię?

Możesz wystawić opinię sprzedawcy w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień
Krok 2: Przejdź do Zarządzaj opiniami i kliknij Zamówienia oczekujące na moją opinię
Krok 3: Wybierz zamówienie i kliknij Opublikuj opinię

Dlaczego moje opinie nie są wyświetlane?

Po opuszczeniu przesłać opinię, opinia będzie wyświetlana w ciągu 24 godzin.

Jeśli zauważysz, że opinie nie zostały wyświetlone po 24 godzinach, sprawdź, czy udało Ci się pomyślnie przesłać przesłane opinie. Możesz znaleźć informację zwrotną na naszej stronie:
Przejdź do Moich zamówień> Zarządzaj opiniami

Kiedy zamówienie jest rejestrowane w Zamówieniach Oczekujących na moją opinię, możesz przesłać swoją opinię.

Nie mogę zalogować się na moje konto. Co mogę zrobić?

Aby zalogować się na swoje konto, upewnij się, że wpisałeś poprawny zarejestrowany adres e-mail (lub identyfikator użytkownika) i hasło. W Twoim haśle rozróżniana jest wielkość liter, więc sprawdź, czy świeci się kontrolka Caps Lock klawiatury, a także upewnij się, że w haśle nie ma dodatkowych pustych miejsc. Inne rozwiązania mogą obejmować:

1. Usuń pliki cookie lub zmień przeglądarkę
2. Wypróbuj proces odzyskiwania hasła
3. Jeśli pojawi się komunikat o błędzie “Przepraszamy, nie masz uprawnień do logowania się na to konto”, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta

Uwaga: sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Być może utraciłeś ważne informacje dotyczące swojego konta.

Jak zarejestrować się w AliExpress?

1. Kliknij przycisk Dołącz na stronie głównej lub w prawym górnym rogu dowolnej strony AliExpress

2. Wprowadź swój adres e-mail i poczekaj na wiadomość weryfikacyjną AliExpress

3. Po otrzymaniu wiadomości weryfikacyjnej ustaw i potwierdź swoje hasło logowania

4. Wpisz swoje imię i potwierdź, a następnie zacznij zakupy!

Uwaga: upewnij się, że wpisałeś poprawny adres e-mail i nie zapomnij sprawdzić folderu spamu lub śmieci, jeśli nie otrzymasz e-maila weryfikacyjnego. Nasz system rozpoznaje obecnie tylko znaki z alfabetu angielskiego.

Moje konto jest niedostępne. Co mogę zrobić?

Istnieje wiele powodów, dla których Twoje konto jest niedostępne, na przykład:
1. Dezaktywacja. W takim przypadku zalecamy zarejestrowanie nowego konta
2. Dezaktywowane z powodu naruszenia zasad handlu
3. Ze względów bezpieczeństwa tymczasowo zablokowaliśmy Twoje konto, aby chronić Twoje dane.

Uwaga: sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Być może utraciłeś ważne informacje dotyczące swojego konta.

Błędnie zarejestrowałem konto sprzedawcy. Co mogę zrobić?

Błędnie zarejestrowałem konto sprzedawcy. Co mogę zrobić?
Jeśli przez pomyłkę zarejestrowałeś się na koncie sprzedawcy, zarejestruj się ponownie pod kontem kupującego. Nie możesz zmienić konta ze sprzedającego na konto kupującego.

Napotkasz poniższy komunikat o błędzie, jeśli spróbujesz zrobić zakupy na AliExpress na koncie sprzedawcy

Czy mogę sprzedawać na AliExpress?

Obecnie konta sprzedającego są dostępne tylko dla sprzedawców z Chin kontynentalnych.

Jak mogę zmienić mój adres e-mail?

Możesz zmienić swój adres e-mail w dowolnym momencie za pośrednictwem My AliExpress.

1. Zaloguj się w My AliExpress i przejdź do konta
2. Kliknij Zmień adres e-mail

3. Zakończ proces weryfikacji. Wprowadź nowy adres e-mail wraz z kodem weryfikacyjnym, który zostanie wysłany na Twój obecny adres e-mail (identyfikator logowania) i kliknij Prześlij

Jak mogę usunąć moje konto?

Aby anulować swoje konto, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się w My AliExpress
Krok 2: Kliknij Konto, a następnie Edytuj profil członka

Krok 3: Kliknij opcję Dezaktywuj konto i wprowadź wymagane informacje

Uwaga: po dezaktywowaniu konta nadal będziesz mógł śledzić informacje o poprzednich zamówieniach.

Jak mogę użyć mojego adresu e-mail do nowego konta AliExpress?

Jeśli masz kilka kont AliExpress i chcesz połączyć istniejący adres e-mail z nowym kontem, musisz:
1. Zmień najpierw adres e-mail istniejącego / starego konta. W tej chwili każde konto AliExpress może być połączone tylko z jednym unikalnym adresem e-mail.
2. Po zaktualizowaniu adresu istniejącego konta możesz połączyć swoje nowe konto z innym adresem e-mail.

Jakie są przywileje Klubu Członków AliExpress?

Klub członków AliExpress ma 4 poziomy – srebrny, złoty, platynowy i diamentowy.
Poziom, na którym się znajdujesz, określa uprawnienia i przywileje, do których jesteś uprawniony. Wszyscy kupujący są automatycznie przypisywani do poziomu członkostwa po spełnieniu minimalnych wymagań określonych dla każdego poziomu (patrz tabela poniżej).

Moje punkty nagrody nie zostały dodane do mojego konta. Co mogę zrobić?

Moje punkty nagrody nie zostały dodane do mojego konta. Co mogę zrobić?
Twoje punkty nagrody składają się z punktów zakupowych, punktów kibica i punktów bonusowych. Status członkostwa opiera się na liczbie punktów nagród zgromadzonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Jeśli punkty zamówienia nie zostały jeszcze przekazane na Twoje konto, może to być spowodowane jednym z następujących czynników:
Twoje punkty są nagradzane dopiero po zakończeniu Twojego zamówienia. Sprawdź status swojego zamówienia.
Zwrócone lub oszukańcze zamówienia nie otrzymają punktów.
Rabaty wysyłkowe, bezpłatne prezenty, depozyty lub zamówienia przedpremierowe nie są uprawnione do otrzymywania punktów.
Zamówienia o wartości mniejszej niż 2 USD nie są ważne, aby otrzymać punkty nagrody.
Uwaga: nie można odbierać punktów za zamówienia, które zostały anulowane z powodów bezpieczeństwa

Dlaczego zmienił się mój poziom członkostwa?

Nasze poziomy członkostwa zmieniły się z poprzedniego systemu rankingowego na nowe poziomy: srebrny, złoty, platynowy i diamentowy. W przypadku różnych poziomów członkostwa kupujący mogą uzyskać więcej różnych zainteresowań, dzięki czemu członkowie platformy powierniczej mogą uzyskać lepsze i więcej korzyści, na przykład dzięki uaktualnieniu członkostwa można uzyskać więcej rabatów, członkowie Platinum i Diamond będą cieszyć się lepszą obsługą posprzedażną usługa.

Jak usunąć mój adres e-mail z listy mailingowej?

Aby nie otrzymywać już naszych e-maili, przejdź do naszej witryny i wykonaj poniższe czynności:
1. Zaloguj się do My AliExpress, kliknij Konto, a następnie przejdź do Powiadomień e-mail.

2. Możesz wybrać rodzaj powiadomień, których nie chcesz już otrzymywać, klikając przycisk Wyłącz. Zanim Twoje żądanie zostanie przetworzone, może minąć do 24 godzin.

Pamiętaj, że niektórych ważnych wiadomości e-mail, takich jak powiadomienia o sporach, nie można anulować.

Prawa podmiotu danych

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej Polityki prywatności lub chęci uzyskania dostępu do swoich Danych osobowych lub ich poprawienia, możesz wysłać prośbę na piśmie na następujący adres:

Inspektor ochrony danych, Departament Prawny
Alibaba.com Hong Kong Limited, 26 / F, Tower One, Times Square, 1 Matheson Street, Causeway Bay, Hongkong

Dlaczego nie mogę otrzymać zniżki?

Jeśli nie możesz uzyskać zniżki, sprawdź poniżej przyczyny:
Dostępna jest ograniczona liczba rabatów. Zgodnie z zasadą “kto pierwszy, ten lepszy”, możesz nie otrzymać rabatu, gdy nie ma go w magazynie.
Sprawdź ostateczny termin zniżki. Ponieważ zawsze mamy różne działania na AliExpress, możesz dołączyć do innych działań, aby uzyskać kupony i rabaty.
Sprawdź, czy spełniasz minimalne wymagania dotyczące wydatków. Na przykład, jeśli pokazuje “7,00 USD zniżki za 89,00 USD”, oznacza to, że możesz uzyskać rabat w wysokości 7 USD tylko wtedy, gdy wartość zamówienia przekracza 89 USD.
Kind Uwaga: Obecnie rosyjscy i hiszpańscy sprzedawcy nie akceptują rabatu AliExpress.

Nie otrzymałem kuponu, co mogę zrobić?

Obecnie możesz kliknąć tutaj i wybrać inny tag, na przykład “Kupony AliExpress”, “Kupony sprzedających”, “Kup AliExpress”, aby znaleźć kupony pod swoim kontem.

Jeśli nie możesz znaleźć kuponu pod swoim kontem, sprawdź poniżej możliwe przyczyny:

Sprawdź, czy promocja jest nadal ważna. Być może jeszcze się nie rozpoczęło lub już wygasło.
Sprawdź, czy kupon jest wydawany na podstawie kolejności zgłoszeń. Kupon może już się wyczerpać i możesz spróbować wcześniej w następnej rundzie.

Jakie rodzaje kuponów są dostępne na AliExpress?

Kupony to świetny sposób na zaoszczędzenie dodatkowych pieniędzy na zamówieniach. Na AliExpress możesz znaleźć trzy rodzaje kuponów:

· Kupony AliExpress
Możesz użyć tego kuponu na dowolnym, regularnie wycenionym produkcie na naszej stronie internetowej i aplikacji.

Chcesz wiedzieć, czy masz kupony AliExpress? Możesz je znaleźć tutaj.

· Kupony sprzedawcy
Te kupony są wydawane przez sprzedawców. Kiedy masz kupon sprzedającego, możesz go używać tylko na przedmiotach w sklepie sprzedawcy.

Chcesz wiedzieć, czy masz kupony sprzedającego? Możesz je znaleźć tutaj.

· Wybierz kupony
Możesz użyć tych kuponów na wybranych przedmiotach i sprzedawcach na naszej stronie internetowej i aplikacji.

Chcesz wiedzieć, czy masz jakieś wybrane kupony? Możesz je znaleźć tutaj.

Jak odzyskać kupon?

Jeśli otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za zamówienie używane do kuponów AliExpress lub AliExpress Select Coupons, kupony zostaną zwrócone, dopóki są nadal ważne.

Należy jednak pamiętać, że jeśli otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za zamówienie użyte w Kuponie w Sklepie, Kupon Sklepu nie zostanie Ci zwrócony.

Jak uzyskać kupony lub rabaty?

Kupony i rabaty można uzyskać na wiele różnych sposobów:
1. Na stronie produktu
Przejdź do promocji sklepu.
W pomarańczowej sekcji możesz zobaczyć zniżki oferowane przez sprzedającego. Podczas kasowania zniżka jest automatycznie odejmowana od sumy zamówienia.

Obok rabatu sprzedawcy możesz znaleźć wybrane kupony i kupony sprzedającego (w czerwonej sekcji). Kliknij kupon, aby go uzyskać i pamiętaj, aby go użyć podczas składania zamówienia.

2. W koszyku
Możesz otrzymać wybrane kupony i kupony sprzedającego w koszyku.

3. Na stronach sprzedaży
Podczas dużych wyprzedaży, takich jak nasza roczna wyprzedaż i 11.11, znajdziesz różne działania lub gry, w których możesz wygrać kupony i monety (które można wymienić na kupony). Możesz odwiedzić naszą stronę lub aplikację, aby sprawdzić strony lub śledzić AliExpress na Facebooku, Twitterze, Instagramie i VK, aby uzyskać informacje o nadchodzących i bieżących działaniach.

Dlaczego nie mogę użyć kuponu Aliexpress?

Kupony aliexpress to nie kupony sprzedawcy oraz nie kupony typu select.
Kupon aliexpress:

Czasami wygląda na to, że nie są dostępne żadne kupony. W takim przypadku możesz sprawdzić następujące elementy:

1. Czy twój kupon jest nadal ważny? Możesz dowiedzieć się, przechodząc do My Coupons.

Jeśli stan kuponu mówi “Wygasł” lub “Używany”, oznacza to, że nie możesz już użyć kuponu.

2. Czy spełniasz minimalne wymagania dotyczące wydatków?
Na przykład, jeśli kupon jest ważny tylko dla zamówień o wartości powyżej 100 USD, ale całkowita wartość zamówienia wynosi tylko 80 USD, nie możesz użyć kuponu.

3. Czy sprawdziłeś warunki kuponu?
Niektóre kupony są ważne tylko w naszej aplikacji / witrynie lub mogą być używane tylko do określonych produktów.

4. Sprawdź, czy kupiłeś przedmiot od rosyjskiego sprzedawcy
Niektórzy z tych sprzedawców niestety nie mogą jeszcze przyjmować kuponów.

Dlaczego nie mogę użyć kuponu sprzedawcy?

Może być kilka przyczyn:

1. Kupon nie jest już ważny. Aby się tego dowiedzieć, przejdź do Moje kupony.

Jeśli stan kuponu mówi “Wygasł” lub “Używany”, oznacza to, że nie możesz już użyć kuponu.

2. Produkty nie pochodzą z tego samego sklepu
Kupony sprzedającego mogą być używane tylko na przedmiotach tego samego sprzedawcy. Możesz kliknąć ZOBACZ WIĘCEJ OFERT (sprawdź szczegóły kuponu), aby dowiedzieć się, jakie inne przedmioty możesz wykorzystać do tego kuponu.

Uwaga: niektóre kupony sprzedającego można stosować tylko w wybranych produktach. Możesz znaleźć ten wybór, klikając ZOBACZ WIĘCEJ transakcji.

3. Nie spełniasz minimalnych wymagań dotyczących wydatków.
Na przykład, jeśli kupon jest ważny tylko dla zamówień o wartości powyżej 100 USD, ale wartość zamówienia wynosi 80 USD, nie możesz użyć kuponu.

Dlaczego nie mogę użyć kuponu Select

Może być kilka przyczyn:

1. Kupon nie jest już ważny. Aby dowiedzieć się, przejdź do My AliExpress> Mój Kupon Select

Jeśli stan kuponu mówi “Wygasł” lub “Używany”, nie możesz już korzystać z kuponu.

2. Nie robisz zakupów w wybranym sklepie
Możesz używać tylko wybranych kuponów na niektóre przedmioty z wybranych sklepów. Aby dowiedzieć się, które przedmioty, kliknij ZOBACZ WIĘCEJ OFERT.

3. Nie spełniasz minimalnych wymagań dotyczących wydatków
Przy wybranych kuponach możesz użyć więcej niż jednego kuponu w tym samym sklepie. Musisz tylko upewnić się, że spełniasz minimalne wymagania dotyczące wydatków.

Na przykład:
Poniższy sklep pozwala zaoszczędzić do 4 USD przy zamówieniach powyżej 100 USD. Tutaj możesz użyć dwóch wybranych kuponów o wartości 2 USD, o ile wydasz co najmniej 100 USD.

4. Sklep pozwala tylko ograniczonej liczbie użytkowników korzystać z wybranego kuponu
Jeśli spełniasz minimalne wymagania dotyczące wydatków, ale nadal nie możesz użyć wybranego kuponu w zamówieniu, być może sprzedawca przestał akceptować wybrane kupony. W takim przypadku nadal możesz wykorzystać kupon na przedmioty od różnych sprzedawców, którzy akceptują również wybrane kupony.

5. Kupiłeś przedmiot od rosyjskiego sprzedawcy
W tej chwili niektórzy z naszych rosyjskich sprzedawców nie akceptują wybranych kuponów.

Jak korzystać z kuponu lub rabatu?

Po złożeniu zamówienia możesz użyć kuponu lub uzyskać zniżkę. Oto jak:

1. Upewnij się, że wiesz, kiedy możesz skorzystać z kuponu.
Przejdź do Moich kuponów, aby sprawdzić, które kupony zostały dodane do Twojego konta.


Korzystając z kuponów, pamiętaj o następujących kwestiach:
za. Minimalne wydatki
b. Okres ważności
do. Zasady kuponu

Rabaty dla sprzedawców są przyznawane automatycznie. Aby zobaczyć, ile musisz wydać, aby uzyskać zniżkę, po prostu sprawdź menu w pomarańczowej sekcji.


2. Złóż zamówienie
Znalazłeś coś, co chcesz kupić? Kliknij Kup teraz lub Dodaj do koszyka, aby złożyć zamówienie.


3. Użyj kuponu po potwierdzeniu zamówienia
Zostaniesz przeniesiony na stronę potwierdzenia zamówienia, gdzie musisz potwierdzić zamówienie i wykorzystać kupon.

Dostępne rabaty i kupony są wyświetlane automatycznie.

Jeśli masz więcej niż jeden kupon, który można wykorzystać w tym samym zamówieniu, możesz wybrać ten, którego chcesz użyć, klikając opcję “Zastosuj kupon sprzedającego” lub “Zastosuj kupon AliExpress”.
Łączna kwota zamówienia zostanie zaktualizowana, pokazując ostateczną cenę i ilość zaoszczędzonych pieniędzy.

Czasami wygląda na to, że nie są dostępne żadne kupony. W takim przypadku możesz sprawdzić następujące elementy:
1. Czy spełniasz minimalne wymagania dotyczące wydatków? Jeśli nie, możesz wybrać więcej produktów do swojego koszyka.
2. Czy twój kupon jest nadal ważny? Jeśli kupon już wygasł lub nie jest jeszcze aktywny, nie możesz go użyć w swoim zamówieniu.

Jak uzyskać Prtfel AliExpress?

Z kieszenią AliExpress możesz bezproblemowo płacić za miliony przedmiotów, aktualizować saldo i uzyskać szybkie zwroty pieniędzy.

Oto, jak to uzyskać:
1. Przejdź do Moich zamówień> My AliExpress Pocket i kliknij opcję Kup AliExpress Pocket


2. Znajdź wartość, którą chcesz kupić, i kliknij Kup teraz

Możesz kupić AliExpress Pockets of:
– 10 USD
– 20 USD
– 50 USD
– 100 USD
– 150 USD

3. Na stronie produktu kliknij Kup teraz.

4. Twoje saldo AliExpress Pocket zostanie natychmiast zaktualizowane.

Uwaga: zakupiona wartość kieszeni pozostanie ważna przez 3 lata.

Jak korzystać z kieszeni AliExpress?

Jak korzystać z kieszeni AliExpress?
Możesz użyć AliExpress Pocket, aby zapłacić za zamówienia złożone w naszej witrynie lub aplikacji.
Oto jak:
1. Kliknij opcję Kup teraz lub Dodaj do koszyka, aby złożyć zamówienie


2. Wybierz AliExpress Pocket jako metodę płatności przy kasie. Kwota zostanie odjęta z twojego salda.

3. Przejdź do Moich zamówień i kliknij opcję Zapłać teraz
Jeśli masz wystarczającą równowagę w kieszeni AliExpress, kwota zamówienia wyniesie 0 USD. Kliknij Zapłać teraz, aby kontynuować.


Jeśli nie masz wystarczającego salda w kieszeni AliExpress, zostaniesz poproszony o spłatę pozostałej kwoty za pomocą innej metody płatności. Kliknij Zapłać teraz, aby kontynuować.


Uwaga:
– Rosyjscy sprzedawcy nie akceptują płatności kieszonkowych AliExpress.
– Nie możesz użyć AliExpress Pocket jako metody płatności, aby kupić nowe pieniądze kieszonkowe AliExpress.

Gdzie mogę znaleźć zwrot pieniędzy z AliExpress Pocket?

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie za pomocą AliExpress Pocket i złożyłeś wniosek o zwrot pieniędzy, możesz go znaleźć tutaj:
Przejdź do Historii> Wydane> Zwrot

Uwaga: Zwrot nie jest wyświetlany na karcie Otrzymane.

Moje monety aplikacji nie zostały dodane. Co mogę zrobić?

Gdy spróbujesz zdobyć monety, otrzymasz przypomnienie o tym, czy monety zostały dodane, czy nie.

Jeśli otrzymasz przypomnienie: “Aby zabezpieczyć bezpieczeństwo swojego konta, użyj innego urządzenia do zalogowania się”, możesz nie mieć dostępu do swojego konta z powodu potencjalnego zagrożenia bezpieczeństwa. Sprawdź, czy na Twoim koncie wystąpiła jakaś nietypowa aktywność.

Możesz sprawdzić, czy otrzymałeś monety za pomocą aplikacji AliExpress: Monety i kupony> Wygrane monety

Jak wymienić monety aplikacji?

Możesz wymienić monety aplikacji na produkty lub kupony w naszej aplikacji w obszarze Monety i kupony.


Wymiana na kupony
Znajdziesz listę kuponów dostępnych do wymiany w aplikacji AliExpress. Przejdź do Monety i kupony> Monety Exchange do AliExpress Coupon lub Monety i kupony> Kup więcej> Kupuj kupony.
Twoje monety będą odejmowane za każdym razem, gdy je wymienisz na kupony. Każdego dnia dostępna jest ograniczona liczba kuponów. Kupony są wydawane na zasadzie “kto pierwszy, ten lepszy”. Upewnij się, że dostałeś swoje na czas!

Wymiana dla produktów
Znajdziesz listę produktów dostępnych do wymiany w aplikacji AliExpress. Idź do Monety i kupony> Uzyskaj więcej korzyści> Produkty.
Otwórz szczegóły produktu i upewnij się, że produkt jest dostępny do wymiany monet. Jeśli tak, możesz złożyć zamówienie, a monety zostaną odjęte automatycznie. Wymiana będzie kosztować 0,01 USD plus określona ilość monet potrzebna dla produktu.

Jak mogę być na bieżąco z promocjami na AliExpress?

Po utworzeniu konta u nas będziemy na bieżąco informować Cię o najnowszych ofertach i ofertach za pośrednictwem poczty e-mail. Aby uzyskać więcej aktualizacji, możesz regularnie odwiedzać naszą witrynę i aplikację.

Komercyjna usługa gwarancyjna

Czym jest komercyjna usługa gwarancyjna?

Dla kupujących z Rosji i Ukrainy:
Jeśli jesteś z Rosji lub Ukrainy, składając zamówienie na telefon lub tablet, możesz wybrać roczną gwarancję na naprawę, którą oferuje sprzedawca i firma Wisetech Service, lokalny dostawca usług gwarancyjnych. Z roczną gwarancją handlową można zlecić naprawę telefonu lub tabletu w lokalnym centrum serwisowym, z zastrzeżeniem warunków i zasad rocznej usługi naprawy Wisetech.
Dla kupujących z Francji, Niemiec, Polski, Belgii, Włoch i Holandii:
Jeśli jesteś z Francji, Niemiec, Polski, Belgii, Włoch i Holandii, po złożeniu zamówienia na telefon lub tablet otrzymasz roczną usługę gwarancyjną oferowaną przez sprzedawcę bez opłat i administrowaną przez Allianz Global Pomoc (z wyjątkiem szczególnych przypadków, z zastrzeżeniem warunków). Z roczną gwarancją handlową można uzyskać telefon lub tablet w lokalnym centrum serwisowym wyznaczonym przez Allianz (zgodnie z warunkami rocznej gwarancji Allianz).

Jak sprawdzić, czy moje zamówienie pochodzi z rocznej usługi gwarancyjnej?
Przejdź do “Moje Zamówienia“, aby znaleźć zapis poprzednich i bieżących zamówień. Zamówienia z roczną gwarancją będą zawierać informację “Usługa: roczna gwarancja” i przycisk “Gwarancja”.

Jaki jest proces rocznej usługi gwarancyjnej?
1). Kliknij przycisk “Serwis gwarancyjny”, aby wejść na stronę szczegółów usługi gwarancyjnej. Znajdziesz tam informacje o usługodawcy i warunkach gwarancji.

2). Kliknij przycisk “Zastosuj gwarancję”, aby przesłać prośbę o usługę gwarancyjną. Usługodawca zajmie się tobą.

3). Proszę postępować zgodnie z procesem naprawy i konserwacji i zwracać uwagę na wszelkie aktualizacje.

4). Potwierdź odbiór przesyłki po tym, jak usługodawca odeśle urządzenie z powrotem.

Dlaczego moje zamówienie pochodzi z roczną gwarancją?
Obecnie roczny komercyjny serwis gwarancyjny na telefony i tablety jest dostępny tylko dla kupujących z niektórych krajów (Rosji, Ukrainy, Francji, Niemiec, Polski, Belgii, Włoch i Holandii). Staramy się koordynować ze sprzedawcami i dostawcami usług, aby zapewnić lepszą ochronę wszystkich transakcji transgranicznych na AliExpress.com.

Kiedy mogę ubiegać się o roczną gwarancję?
Jeśli kupiłeś lub otrzymałeś roczną gwarancję handlową, możesz złożyć wniosek o komercyjny serwis gwarancyjny w ciągu jednego roku po upływie okresu oczekiwania, czyli 15 dni po złożeniu zamówienia, po zakończeniu rocznej usługi gwarancyjnej.

Dlaczego moje roczne zgłoszenie serwisowe zostało odrzucone?
Roczna usługa gwarancyjna obejmuje awarie urządzeń elektronicznych i mechanicznych (usterki wewnętrzne), które wystąpiły podczas normalnego użytkowania w okresie 12 miesięcy, objętym umową serwisową gwarancyjną. Szkody spowodowane przez człowieka i nieprawidłowe działanie spowodowane niewłaściwą obsługą nie są objęte gwarancją. Należy przestrzegać warunków gwarancji zawartych w umowie między Tobą a usługodawcą lub sprzedawcą.

Co mogę zrobić, jeśli moje urządzenie zostanie znalezione wadliwe lub zepsute w ciągu 15-dniowego okresu oczekiwania?
Jeśli masz problemy z urządzeniem podczas 15-dniowego okresu oczekiwania, porozmawiaj ze sprzedawcą; jeśli to nie pomoże, możesz otworzyć spór o dalszą pomoc. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem okresu ochrony kupującego.

Jako kupujący z Hiszpanii / Wielkiej Brytanii, dlaczego moje strony różnią się od podanych zrzutu ekranu?
W przypadku kupujących z Hiszpanii i Wielkiej Brytanii zapoznaj się z podanymi poniżej zrzutami ekranu, aby uzyskać instrukcje:

Nie otrzymałem moje zamówienie. Co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, spróbuj poniższych metod, aby rozwiązać problem:

Metoda 1. Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru śledzenia podanego przez sprzedającego:
Przejdź do Moich zamówień> Zlokalizuj zamówienie> i kliknij opcję Kolejność śledzenia.

Jeśli okaże się, że numer śledzenia jest nieprawidłowy, może to oznaczać, że firma transportowa potrzebuje od 3 do 7 dni, aby zaktualizować stan wysyłki. Możesz również skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji o wysyłce. Możesz zostawić wiadomość na stronie szczegółów zamówienia lub kliknąć Kontakt ze sprzedawcą na stronie z listą zamówień.

Metoda 2. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli to nie pomoże, zawsze możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem ochrony kupującego. Kliknij tutaj, aby otworzyć spór.

Metoda 3: Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, a Ochrona kupujących wkrótce się zakończy, kliknij przycisk Czat teraz (na dole tej strony), aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta.

Otrzymany produkt nie pasuje do opisu. Co mogę zrobić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzgodnić rozwiązanie.
Aby skontaktować się ze sprzedawcą, kliknij Kontakt z sprzedawcą, aby wysłać mu wiadomość.

Jeśli to nie pomoże, możesz złożyć wniosek o zwrot, otwierając spór. Upewnij się, że robisz to przed zakończeniem ochrony kupującego. Oto, jak otworzyć spór:

Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Otwórz spór
Krok 3: wypełnij prośbę o zwrot pieniędzy i kliknij Prześlij

Upewnij się, że otworzysz spór przed zakończeniem ochrony kupującego.

Jeśli sprzedawca zgodzi się na prośbę o zwrot pieniędzy lub nie odpowie w ciągu 5 dni, zwrot zostanie zrealizowany. Możesz kliknąć Spór w toku lub Spór zakończony na liście zamówień, aby sprawdzić status sporu.

Prawa chronione:
1. 14 dni na ponowne rozpatrzenie decyzji o zakupie i wycofanie
2. 2 lata Standardowa gwarancja producenta na Twoją osłonę, jeśli jakikolwiek produkt różni się od tego, w jaki sposób został opisany lub ma porażki produkcyjne. Jeśli chcesz aktywować tę gwarancję, skontaktuj się ze sprzedawcą.
3. Dokładne informacje o transakcji i jasne warunki wiążące umowę.
4. Poszukiwanie pomocy z odpowiedniego wsparcia dla konsumentów z kraju zamieszkania
5. Wszelkie istotne ochrony kupującego, które mogą być wprowadzone przez Aliexpress od czasu do czasu (np. E-commerce)

Co się stanie po otwarciu sporu?

Co się stanie po otwarciu sporu?
Po otwarciu sporu sprzedawca otrzyma powiadomienie i otrzyma 5 dni na odpowiedź na Twoje żądanie. Aby uzyskać więcej informacji na temat sporu, sprawdź szczegóły zamówienia.

– Jeśli sprzedający zgodzi się z Twoją prośbą lub nie odpowie w ciągu 5 dni, automatycznie otrzymasz zwrot pieniędzy. Może to potrwać od 3 do 15 dni roboczych.

– Jeśli sprzedawca nie zgadza się z wnioskiem o zwrot, możesz zaproponować nowe rozwiązanie lub poczekać na automatyczne eskalowanie sporu. W tym przypadku pomożemy ci zajrzeć w tę sprawę i postarać się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

– Jeśli eskalowałeś swój spór i nie otrzymałeś aktualizacji od dłuższego czasu, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta.

Jak mogę dodać dowody lub zaktualizować mój spór?

Aby zaktualizować spór, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Spór w toku
Krok 3: Sprawdź, czy AliExpress lub sprzedawca już zaproponowali rozwiązanie
Możesz zaakceptować lub odrzucić propozycję
Aby zaktualizować swoją ofertę, kliknij Edytuj
Aby przedstawić więcej dowodów na poparcie roszczenia, kliknij Wyślij dowody. Możesz przesyłać pliki w formacie .jpg, .jpeg, .bmp lub .png (maks. 2 MB).

Proszę zanotować:
W niektórych przypadkach AliExpress pomaga. Aby dowiedzieć się więcej o tym procesie i dokumentach do przesłania, kliknij AliExpress Judgment Details.

Mam problem z otwarciem sporu. Co powinienem zrobić?

Jeśli masz trudności z otwarciem sporu, sprawdź poniższe możliwe przyczyny:

1. Okres ochrony Kupującego może się zakończyć
Przypominamy, że spór można otworzyć 11 dnia po wysłaniu zamówienia przez sprzedającego i w ciągu 15 dni od złożenia zamówienia.

2. W formularzu sporu występują błędy
Formularz sporu obsługuje wyłącznie znaki angielskie. Usuń z formularza wszelkie znaki spoza alfabetu angielskiego i znaki interpunkcyjne.

3. Formularz zawiera nieobsługiwany typ pliku
Obsługiwane typy plików, które można dodać w formularzu sporu, obejmują: .jpg, .jpeg, .bmp, .gif i .png. Każdy dokument powinien być mniejszy niż 2 MB. Należy pamiętać, że dokumenty tekstowe, arkusze Excel i inne typy plików nie są obsługiwane.

Jeśli dodałeś już załącznik, ale nadal otrzymujesz powiadomienie “Dodaj załączniki”, skompresuj zdjęcie i prześlij je ponownie.

Nie jestem zadowolony z wyniku sporu. Co mogę zrobić?

Jeśli Twój spór został zamknięty przez nasz Zespół ds. Rozpatrywania sprawy, ale nie jesteś zadowolony z wyniku, możesz kliknąć Odwołanie, aby odwołać się od wyniku w ciągu 7 dni od zamknięcia sprawy.

Jak mogę anulować spór?

Aby anulować spór, wykonaj następujące czynności:
Krok 1: Zaloguj się do moich zamówień i znajdź swoje zamówienie
Krok 2: Kliknij Spór w toku

Krok 3: Kliknij przycisk Anuluj spór, aby anulować spór

Pamiętaj, że w przypadku anulowania sporu i zakończenia okresu ochrony kupującego, płatność zostanie zwrócona sprzedawcy.

Otrzymałem zamówienie po otrzymaniu zwrotu. Co powinienem zrobić?

Jeśli otrzymasz przedmiot po przetworzeniu przez system zwrotu kosztów, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby rozwiązać problem. Aby skontaktować się ze sprzedawcą, kliknij Kontakt z sprzedawcą, aby wysłać mu wiadomość.

Co to jest zwrot krajowy (Domestic Return)?

Zwroty krajowe to dodatkowa polityka zwrotów, którą sprzedający mogą oferować na AliExpress. Produkty objęte niniejszą polityką zwrotów mogą zostać zwrócone do magazynu we własnym kraju, o ile nie są one używane i pozostają w oryginalnym opakowaniu.

Dowiedz się więcej

Dlaczego pokazuje, że po anulowaniu zamówienia przetwarzany jest zwrot pieniędzy?

Oznacza to, że zwrot środków jest aktualnie przetwarzany. Zazwyczaj otrzymanie go na konto bankowe zajmuje około 3-20 dni roboczych. Proszę poczekać cierpliwie na zwrot pieniędzy.

Jak uzyskać zwrot pieniędzy za pomocą karty kredytowej lub debetowej?

Otrzymasz zwrot na tej samej karcie, którą zapłaciłeś za zamówienie. Zwykle dotarcie pieniędzy zajmuje około 3-20 dni roboczych.

Aby uzyskać więcej informacji na temat statusu zwrotu, sprawdź stronę szczegółów zamówienia na naszej stronie internetowej.

Zazwyczaj przetwarzanie zwrotów trwa od 3 do 20 dni roboczych.
Jeśli status zwrotu jest oznaczony jako “Complete”, ale nie możesz znaleźć płatności na swoim koncie bankowym, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli moja karta kredytowa nie jest już ważna lub wygasła?

Otrzymasz zwrot na tej samej karcie, którą zapłaciłeś za zamówienie. Aby zabezpieczyć bezpieczeństwo Twojego konta, nie możemy zwrócić środków innym kartom.

Jeśli oryginalna karta jest nieważna lub została wygasła, skontaktuj się z wydawcą karty, aby uzyskać więcej informacji. Zwykle otrzymują pieniądze w Twoim imieniu i przekazują je na twoje konto bankowe.

Nie otrzymałem jeszcze zwrotu środków z mojej karty kredytowej. Co mogę zrobić?

Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, pieniądze zostaną zwrócone na twoją kartę. Zwykle dotarcie pieniędzy zajmuje około 3-15 dni roboczych.

Jeśli proces zwrotu jest oznaczony jako “ukończony”, ale wygląda na to, że jeszcze nie odzyskałeś pieniędzy, sprawdź najpierw swoje konto bankowe. Niektóre refundacje są księgowane w dniu zakupu.

Na przykład (patrz zdjęcie poniżej) klient zapłacił za zamówienie 15 stycznia. Złożył wniosek o zwrot pieniędzy dwa miesiące później. Jednak bank pokazał zwrot pieniędzy w tym samym dniu, co jego zakup.

Jeśli po dokładnym sprawdzeniu wyciągu bankowego (jak sugerowano powyżej) nadal nie możesz znaleźć zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Uwaga:
1. Wyciąg bankowy powinien mieć oficjalną pieczęć.
2. Prosimy o przesłanie wyciągu bankowego z 2 dni przed datą zakupu do 10 dni roboczych po (zakończonym) terminie zwrotu. Na przykład, jeśli zapłaciłeś za zamówienie w dniu 11 listopada, a zwrot został zrealizowany 24 listopada, prześlij nam wyciąg z rachunku bankowego, który pokazuje płatności od 9 listopada do 8 grudnia.
3. Zaznacz zakup konkretnego zamówienia na wyciągu bankowym, abyśmy mogli go łatwo znaleźć.

W jakiej sytuacji mogę otrzymać zwrot na moim koncie Alipay?

W przypadku Western Union, przelewu bankowego, Boleto, TEF i WebMoney, zależy to od ustawień. Możesz ustawić preferowaną trasę zwrotu na swoim komputerze. Ta usługa zostanie zakończona od 1 września 2016 r

Dlaczego zwrot jest niższy niż się spodziewałem?

Przejdź na stronę szczegółów zamówienia na naszej stronie internetowej, aby dowiedzieć się, czy złożyłeś wniosek o pełny lub częściowy zwrot pieniędzy.

Zwróć uwagę, że następujących kosztów nie można zwrócić:
1. Opłaty za przeliczanie walut pobierane przez wystawcę karty kredytowej.
2.Credit opłaty transakcyjne kart.
3. Płynne kursy walut.


Skontaktuj się z bankiem, który wydał kartę, w celu uzyskania dalszych informacji.

Jak uzyskać zwrot pieniędzy za pomocą płatności gotówką?

Jeśli zapłaciłeś gotówką, pieniądze zostaną zwrócone do salda na numer telefonu podany na stronie kasy. Zwykle dotarcie pieniędzy zajmuje około 7-10 dni roboczych.

Uwaga:
Jeśli numer telefonu jest niepoprawny / nieprawidłowy lub kwota zwrotu jest mniejsza niż 1 RUB, zwrot pieniędzy nie będzie możliwy.

Jak uzyskać zwrot pieniędzy za pośrednictwem płatności SMS?

Jak uzyskać zwrot pieniędzy za pośrednictwem płatności SMS?
Jeśli zapłaciłeś SMS-em, pieniądze zostaną zwrócone na oryginalny telefon komórkowy w ciągu 7-10 dni roboczych.

Jeśli nie możesz znaleźć zwrotu pieniędzy, radzimy skontaktować się z obsługą klienta ST, aby uzyskać lepszą pomoc.
Email: [email protected]
+7 (495) 7886220
+7 (903) 6227155
+7 (916) 5792991
+7 (926) 2059075
10: 00-19: 00 (MSK) dni robocze.

Uwaga:
Jeśli numer telefonu jest nieprawidłowy lub kwota zwrotu jest mniejsza niż 1 RUB, zwrot pieniędzy nie będzie możliwy.

Jakie metody płatności mogę zastosować w AliExpress?

W naszej aplikacji możesz korzystać z następujących metod płatności:
Visa, MasterCard, Maestro, American Express, QIWI, Boleto, bancontact, iDeal, Przelewy24, płatności SMS w Rosji (MTC, MegaFon, Beeline, TELE2) i AliExpress Pocket.

Na naszej stronie (PC) możesz skorzystać z następujących metod płatności:
Visa, MasterCard, Maestro, American Express, przelew, Webmoney, Yandex.Money, Western Union, QIWI, DOKU, Mercado Pago, Boleto, bancontact, TEF, iDeal, Giropay, Sofort Banking, Carte Bancaire (Carte Blue), Przelewy24, Płatność SMS w Rosji (MTC, MegaFon, Beeline, TELE2), Płatność gotówkowa (Euroset, Syvaony, Russian Post) i AliExpress Pocket

Jak mogę zapłacić kartą kredytową lub debetową?

Na naszej stronie można płacić kartami Visa i MasterCard, kartami debetowymi Maestro i American Express.

Wykonaj poniższe czynności:
– Jeśli połączyłeś swoją kartę z kontem
1. Wybierz metodę płatności
2. Kliknij przycisk Potwierdź i zapłać


– Jeśli nie podłączyłeś karty do swojego konta
1. Na stronie kasy wprowadź dane karty, a rodzaj karty zostanie automatycznie rozpoznany.

2. Kliknij przycisk Zapłać teraz, a twoje zamówienie zostanie zweryfikowane w ciągu 24 godzin.

Jak mogę zapłacić w lokalnej walucie?

Wszystkie ceny produktów i koszty wysyłki na AliExpress są podane w dolarach amerykańskich (USD).
Jednakże funty brytyjskie (GBP £), euro (EUR €), rosyjski rubel (RUB руб.), Dolar kanadyjski (C $), dolar australijski (AU $), jen japoński (¥) i korona szwedzka są również akceptowane, gdy płacisz kartą kredytową / debetową.

Kiedy płacisz kartą kredytową, twoja transakcja jest automatycznie konwertowana na jedną z następujących walut: dolar amerykański, funt brytyjski, euro, rubel rosyjski, dolar kanadyjski, dolar australijski, jen japoński i korona szwedzka.

Gdy dokonujesz płatności za pomocą Boleto (dostępnej tylko w Brazylii), zwykle Ebanx lub Twój bank dokonuje konwersji za Ciebie.

Ponadto Mercado Pago i Doku obsługują także lokalne waluty w Meksyku i Indonezji.

Jeśli Twój bank dokona konwersji transakcji, zazwyczaj naliczana jest opłata za konwersję. Aby uzyskać więcej informacji, skonsultuj się ze swoim bankiem.

Jak zapłacić przez Przelewy24.pl

Opcja nie jest dostępna w aplikacji mobilnej aliexpress.
Na etapie procesu składania zamówienia zostaniesz poproszony o wybranie metody płatności. wybierz Przelewy24.pl

Czy potrzebuję konta walutowego aby zapłacić na Aliexpress?

Nie wystarczy konto złotówkowe. Kwota zostanie prze-konwertowana po korzystnym kursie na dolar amerykański podczas dokonywania płatności czy to przez Kartę Płatniczą lub Płatności24.pl

Jak mogę połączyć wiele zamówień w jednej płatności?

Nawet jeśli kupujesz od różnych sprzedawców, wciąż możesz zapłacić za swoje zamówienia za jednym zamachem. Oto jak:

1. Przejdź do Moich zamówień
2. Kliknij opcję Oczekiwanie na płatność na liście zamówień
3. Wybierz zamówienia, za które chcesz zapłacić.


4. Kliknij opcję Zapłać za wybrane zamówienia.

Pamiętaj, że nie możesz korzystać z przelewu bankowego przy połączonych zamówieniach.

Jak mogę zapłacić za pomocą Western Union?

Regularne zamówienia (z wyjątkiem promocji) powyżej 20 USD mogą być opłacane przez Western Union.

Wykonaj poniższe czynności:
1. Na stronie płatności wybierz Western Union

2. Na następnej stronie kliknij przycisk Kontynuuj, aby uzyskać informacje o naszym koncie.

3. Wydrukuj stronę zawierającą informacje o koncie

4. Przejdź do lokalnej agencji Western Union, aby przekazać płatność. Proszę wypełnić poniższy formularz:


Kiedy płatność zostanie dokonana, status Twojego zamówienia powinien zmienić się na “Opłacony” w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli status Twojego zamówienia się nie zmieni, skontaktuj się z nami za pomocą pokwitowania płatności zawierającego MTCN (numer kontrolny przelewu pieniędzy).

Proszę zanotować:
za. Dokonaj płatności po 24 godzinach (po otrzymaniu numeru konta).
b. Obecnie akceptujemy tylko opcję Szybka płatność (płatności dla klientów indywidualnych). Proszę nie przekazywać pieniędzy jak wezwanie (od konsumenta do konsumenta).
do. Aby upewnić się, że możesz zapłacić za zamówienie z powodzeniem, upewnij się, że funkcjonariusz Western Union wypełnia kwotę odbiorcy (a nie kwotę nadawcy)

Jak mogę zapłacić przelewem?

Regularne zamówienia (z wyłączeniem promocji i zniżek kuponowych) o cenach powyżej 20 USD można wypłacać przelewem bankowym.

Wykonaj poniższe czynności:
1. Wybierz Przelew przez przelew na stronie kasy
2. Kliknij przycisk Kontynuuj, aby uzyskać numer konta beneficjenta, który jest potrzebny do przesłania płatności. Przelewy drutu mogą być dokonywane wyłącznie w dolarach amerykańskich
3. Wydrukuj sekcję zawierającą informacje o przelewach
4. Udaj się do swojego lokalnego banku, aby przelać pieniądze. Przynieś wydrukowane informacje o przelewach i pokaż je bankierowi przed dokonaniem płatności
5. Status Twojego zamówienia powinien zmienić się na “Płatny” w ciągu 7 dni roboczych.

Uwaga:
– Każde zamówienie ma unikalny numer konta beneficjenta, zaczynając od 026 ****.
– Upewnij się, że płatność przeniesiona na AliExpress jest w dolarach amerykańskich

Co powinienem zrobić, jeśli moja płatność kartą nie powiodła się?

Jeśli płatność się nie powiodła, sprawdź następujące elementy:
1. Upewnij się, że zapłaciłeś kartą Visa, MasterCard, Maestro (karta debetowa) lub American Express.

2. Dokonując płatności na AliExpress, musisz mieć aktywowany 3-D Secure Code. Skontaktuj się ze swoim bankiem, aby potwierdzić, czy twoja karta została autoryzowana z 3-D Secure Authentication.

Jeśli masz kartę VISA, kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o 3-D Secure for VISA.
Jeśli masz kartę MasterCard, kliknij tutaj, aby uzyskać informacje na temat kodu MasterCard SecureCode

3. Jeśli Twoja karta wygasła lub Twoja płatność przekroczyła limit Twojej karty, skontaktuj się z wydawcą karty.

4. Jeśli na stronie kasy pojawi się komunikat o błędzie, sprawdź dane karty i spróbuj ponownie zapłacić. Jeśli to nie zadziała, możesz spróbować użyć innej karty lub innej przeglądarki

Dlaczego z mojego konta odjęto niewłaściwą kwotę?

Pamiętaj, że AliExpress pobiera opłatę od użytkownika tylko na stronie potwierdzenia zamówienia i nie otrzyma żadnych dodatkowych pieniędzy.

Jeśli dodatkowe środki zostały odjęte z twojego konta, może to być spowodowane:
– zmiana kursu wymiany
– opłata za usługę lub opłata transakcyjna pobierana przez bank
– walutą pomocniczą twojej karty jest A, natomiast płatność zlecenia w walucie B może spowodować więcej opłaty transakcyjnej. Prosimy pamiętać o każdej karcie z walutą wspierającą. Np .: jeśli twoja karta obsługuje tylko transakcję w USD, podczas gdy zamówienie zostało opłacone przez RUB. Transakcja zostanie przekształcona w celu dalszego przetwarzania, a każda konwersja może wymagać dodatkowych pieniędzy.

Jeśli nadal masz wątpliwości dotyczące tej wartości, sprawdź ponownie w banku, czy różnica w wartości wynika z powyższych przyczyn.

Dlaczego mówi, że moja płatność nie może zostać przetworzona z powodów bezpieczeństwa?

Twoje zamówienie nie może zostać przetworzone ze względów bezpieczeństwa. Przejdź na stronę “Moje zamówienie” i kliknij “Moja prośba”, aby przesłać odwołanie online. Jeśli odwołanie się powiedzie, możesz spróbować ponownie zrealizować zamówienie. Dziękuję za Twoją cierpliwość.

Dlaczego moje zamówienie zostało zamknięte z powodów bezpieczeństwa?

Wszystkie płatności na AliExpress zostaną poddane procesowi weryfikacji. Mogliśmy odkryć ryzyko i aby chronić Twoje konto, automatycznie anulowaliśmy Twoje zamówienie i płatność. Twoja karta zostanie tymczasowo zablokowana na naszej stronie / aplikacji.

W takich sytuacjach niektóre banki zdecydują się wstrzymać płatność. Pieniądze zostaną przekazane na twoje konto, czas, jaki upłynie, zależy głównie od Twojego banku.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze swoim bankiem.

O odwołaniu
Aby zapobiec anulowaniu zamówienia, wykonaj następujące czynności, aby przesłać odwołanie:
1. Przejdź do Moje odwołanie
2. Kliknij opcję Chcę odwołać się
3. Prześlij następujące dokumenty:
– Kopię dowodu osobistego lub paszportu, jeśli do transakcji użyto osobistej karty kredytowej lub kopię rejestracji firmy, jeśli korzystałeś z karty kredytowej firmy
– Kopia obu stron karty kredytowej
– Kopię wyciągu bankowego

Zazwyczaj nasz dział weryfikacji zamówień zajmuje 3 dni robocze, aby zweryfikować dane karty po przesłaniu odwołania. Gdy wszystko zostanie zweryfikowane, możesz kontynuować składanie zamówienia.
Jeśli nowe zamówienie również zostanie zamknięte, spróbuj ponownie po 24 godzinach. System wymaga kilku godzin, aby zaktualizować wynik odwołania.

Należy pamiętać, że wszystkie zamówienia na AliExpress przechodzą proces weryfikacji.

Dlaczego status zamówienia wciąż ma statur Oczekiwanie na płatność?

Karta kredytowa / debetowa
Sprawdź, czy złożyłeś powtórne zamówienia z tą samą ceną i tym samym produktem od jednego sprzedawcy, ale zapłaciłeś tylko za jedno z nich.
1. Kliknij https://trade.aliexpress.com/orderList.htm, aby znaleźć wszystkie swoje zamówienia.
2. Znajdź zamówienie, które wciąż czeka na płatność i znajdź nazwę sprzedawcy.

3. Kliknij Więcej filtrów i wprowadź nazwę sprzedawcy w polu wyszukiwania. Po kliknięciu Szukaj znajdziesz wszystkie zamówienia z tego samego sklepu.

4. Sprawdź teraz, czy złożyłeś zlecenia powtórkowe.

Jeśli nie składałeś żadnych powtórzeń, skontaktuj się z wydawcą karty, aby sprawdzić, czy płatność została faktycznie pobrana z twojego konta. Jeśli Twój bank potwierdzi, że pieniądze zostały potrącone przez AliExpress, skontaktuj się z nami i podaj nam wyciąg z rachunku bankowego.

Przelew
Zwykle otrzymamy płatność po upływie 7 dni roboczych od przelewu. Sprawdź status swojego zamówienia ponownie w ciągu około 7 dni roboczych od daty przelewu.
Status Twojego zamówienia powinien teraz zmienić się na Płatny. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z nami i prześlij dowody przelewu bankowego (zawierające numer konta beneficjenta, który zaczyna się od 026).

Western Union
Zwykle płatności Western Union są przetwarzane w ciągu 3 dni roboczych. Następnie status Twojego zamówienia powinien zmienić się na Płatny. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z nami i prześlij pokwitowanie płatności zawierające MTCN (numer kontrolny przelewu pieniędzy).

Dlaczego moje zamówienie jest weryfikowane po tym, jak już zapłaciłem?

Aby zapewnić bezpieczeństwo płatności, wszystkie zamówienia na AliExpress zostaną zweryfikowane. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie za pomocą karty kredytowej, proces ten potrwa nie dłużej niż 24 godziny. Po zweryfikowaniu płatności sprzedawca zacznie przygotowywać Twoje zamówienie do wysyłki. Jeśli nie uda nam się zweryfikować Twojej płatności, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Jeśli po 24 godzinach Twoje zamówienie nadal będzie weryfikowane, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta.

Jak mogę połączyć kartę z moim kontem Alipay?

A. Przed płatnością
Aby połączyć kartę kredytową z kontem Alipay przed dokonaniem płatności, kliknij ten link https://intl.alipay.com/bindcard/selfaddcard.htm i wypełnij wymagane informacje.

– Jeśli nie masz jeszcze konta Alipay


– Jeśli masz już konto Alipay


Proszę zwrócić uwagę na następujące kwestie:
1. Kiedy połączysz kartę kredytową z kontem Alipay, zweryfikujemy ważność twojej karty, tymczasowo mając jeden cent na karcie, ale nie zostaniesz obciążony kwotą 0,01 USD. Ten jeden cent zostanie automatycznie zwolniony w ciągu 24 godzin.
2. Karty Maestro i American Express nie można łączyć z kontem. Obecnie akceptujemy tylko karty Visa i MasterCard.
3. Jeśli wcześniej powiązałeś jedną kartę z kontem Alipay, pamiętaj, że po aktywowaniu konta Alipay możesz dodać więcej kart.
4. Należy pamiętać, że adres rozliczeniowy jest generowany z adresu wysyłki, możesz go zmodyfikować, jeśli nie jest poprawny.
5. Jeżeli strona przypomina o ustawieniu nowego hasła Alipay, ustaw sześciocyfrowy. Nie wybieraj kolejnych cyfr (np. 123456) ani nie powtarzaj jednej cyfry (np. 444444).

B. Po płatności
Po dokonaniu płatności za pomocą karty kredytowej możesz połączyć swoją kartę kredytową z kontem Alipay.

– Jeśli nie masz jeszcze konta Alipay
1. Kliknij Zapisz kartę


2. Wpisz prawidłowy numer telefonu i zapisz


– Jeśli masz już konto Alipay
1. Zresetuj swoje 6-cyfrowe hasło Alipay i kliknij opcję Zapisz kartę

2. Wpisz prawidłowy numer telefonu i zapisz

Czy mogę bezpiecznie połączyć moją kartę z moim kontem Alipay?

Wszystkie płatności na AliExpress są chronione w następujący sposób:
1) Możesz zapłacić tylko za swoje zamówienia, gdy zalogujesz się na swoje konto AliExpress.
2) Sprawdzimy każdą płatność. W przypadku jakichkolwiek niespójności zażądamy hasła do płatności i dodatkowych informacji o płatności.
3) Jeśli jakiekolwiek nieautoryzowane transakcje zostaną dokonane za pośrednictwem konta Alipay, otrzymasz 100% rekompensatę.

Ile kart kredytowych mogę połączyć z moim kontem Alipay?

Jeśli jeszcze nie aktywowałeś swojego konta Alipay, możesz połączyć tylko jedną kartę. Jednak po aktywacji możesz połączyć maksymalnie 5 kart z kontem.

Kupony Aliexpress Warunki i postanowienia

Zaktualizowano 14 grudnia 2016 r

1. Niniejsze Warunki i Warunki Kuponów AliExpress (“Warunki”) mają zastosowanie do wszystkich kuponów wydanych przez Alibaba.com zarejestrowanym członkom Alibaba.com i AliExpress w przypadku zakupów internetowych (“AliExpress Coupons”) na stronie AliExpress.com. Kupony AliExpress mogą podlegać dodatkowym zasadom użytkowania, które można podać lub dołączyć do kuponów AliExpress lub wyświetlić na odpowiedniej stronie docelowej lub w “My Coupons” na stronie AliExpress.com i Alibaba.com.

2. Kupony AliExpress można wykorzystać na kwalifikujących się zakupach na AliExpress, ale nie można ich używać w przypadku (a) zakupów specjalnych przedmiotów promocyjnych, takich jak oferty GaGa, promocje na kupony itp .; (b) promocje cashback. Niektóre kupony AliExpress mogą podlegać aktywacji lub umorzeniu przed użyciem. Kupony AliExpress (bez względu na źródło) nie mogą być używane w niektórych regionach i / lub produktach i / lub w celach wysyłkowych, o których od czasu do czasu może zdecydować Alibaba.com.

3. Kuponów AliExpress nie można używać do nabywania członkostwa i usług o wartości dodanej na stronach Alibaba.com lub AliExpress.com, zakupów w trybie offline lub zakupów w innych witrynach internetowych.

4. Kuponów AliExpress nie można łączyć. Tylko jeden kupon AliExpress może być użyty na zamówienie.

5. Kuponów AliExpress nie można łączyć z innymi promocjami, rabatami, rabatami itp.

6. Kupony AliExpress muszą być wykorzystane w okresie ważności podanym na Kuponie lub dołączonym do Kuponu.

7. Jeżeli kwota zamówienia AliExpress jest niższa niż wartość nominalna kuponu AliExpress, różnica nie zostanie zwrócona. Jeśli kupon AliExpress ma minimalne wymagania zakupu dla kuponu AliExpress, kwota zamówienia AliExpress musi przekraczać minimalne wymagania zakupu kuponu AliExpress.

8. Kupujący może zwrócić i / lub zażądać zwrotu pieniędzy za towar zakupiony za pomocą Kuponu AliExpress zgodnie z zasadami zwrotów AliExpress. Jeśli kupujący ma prawo do zwrotu pieniędzy, kwota zwrotu nie przekroczy płatności gotówkowej kupującego (np. Kupon o wartości 5 USD został użyty przy zamówieniu w wysokości 15 USD. Zwroty nie przekroczą 10 USD). Po zwróceniu lub zwrocie nie zostanie wydany żaden nowy kupon, chyba że zwrot lub zwrot wynikają z niezłożenia przez dostawcę pełnego zamówienia w ciągu okresu wysyłki. W takim przypadku zostanie wydany nowy kupon AliExpress o tej samej wartości nominalnej.

9. Warunki korzystania z AliExpress Coupons, Alibaba.com Umowa o świadczenie usług transakcyjnych dla klientów międzynarodowych oraz umowa o usługi Escrow obowiązują dla wszystkich zamówień, w których wykorzystywane są kupony AliExpress. Alibaba.com zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, które narusza którekolwiek z warunków zawartych w tych dokumentach. Alibaba.com zastrzega sobie prawo do zakończenia promocji kuponu w dowolnym momencie bez uprzedzenia.

10. Kupony AliExpress nie stanowią prawnego środka płatniczego i nie można ich przenieść ani wymienić na gotówkę.

11. W sprawach spornych decyzje Alibaba.com są ostateczne.

Zasady dotyczące zaległych płatności

Będziesz miał 20-dniowy okres na ukończenie płatności za przedmiot po przejściu przez proces Kup teraz.

Nie płacenie za przedmioty wielokrotnie, po zobowiązaniu się do zakupu, może spowodować szereg działań dyscyplinarnych, w tym ograniczenia dotyczące twoich przywilejów kupowania oraz zawieszenia lub zakończenia konta. .

Manipulacja Ocenami

Innym rodzajem nadużycia systemu opinii jest manipulowanie informacjami zwrotnymi. Oznacza to, że nie wolno w żaden sposób manipulować Opinią ani szczegółowymi ocenami sprzedawców (DSR).

System informacji zwrotnych Aliexpress pozwala członkom ocenić siebie po zakończeniu transakcji. Pamiętaj, aby postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi. W przeciwnym razie Twoja opinia może zostać usunięta, a Ty możesz podlegać wielu innym działaniom dyscyplinarnym, w tym ograniczeniom przywilejów zakupowych oraz zawieszeniu lub zakończeniu konta.

Jakie są wytyczne?
Nie dozwolony

Wymiana informacji zwrotnych wyłącznie w celu zwiększenia wyniku opinii sprzedawcy, uzyskania uprawnień do witryny lub zwiększenia reputacji sprzedawcy.
Manipulowanie wartościami DSR sprzedającego przez połączenie powtarzających się zakupów i pozostawienie niskich wartości DSR w celu zmniejszenia wyników opinii sprzedawcy lub pozostawienie pozytywnej opinii przy stale niskich wartościach DSR.
Oferowanie płacenia członkom za ich identyfikator użytkownika
Oferta sprzedaży, zakupu, wymiany lub rozdania opinii
Praca z innymi członkami lub rejestrowanie wielu kont w celu sztucznego zwiększenia wyniku opinii sprzedawcy
Inne niewłaściwe interesy

Zasady dotyczące komunikacji

Zachęcamy do otwartej komunikacji między naszymi członkami na AliExpress. Jednak Twoja komunikacja ze sprzedawcami (za pośrednictwem poczty e-mail, menedżera handlowego, forum dyskusyjnego społeczności lub innych metod) nie może zawierać żadnego z następujących elementów:

Spamowanie
Nie zezwalamy naszym członkom na wysyłanie sobie nawzajem spamu. “Spam” oznacza e-mail (lub część wiadomości e-mail) o charakterze niezamawianym. “Niepożądany” oznacza, że ​​osoba, która otrzymała wiadomość, nie poprosiła o nią.

Oto przykłady spamu:

Niezamówione oferty e-mail wysyłane do członków
Zaproszenia do dołączenia do listy mailingowej, która nie jest powiązana z przeprowadzoną transakcją
Niezamówione oferty kupna lub sprzedaży produktów dostępnych na Aliexpress
Kupowanie lub sprzedawanie przedmiotów sprzedawanych poza AliExpress
Zagrożenia, wulgaryzmy lub mowa nienawiści

Upewnij się, że postępujesz zgodnie z tymi wytycznymi, w przeciwnym razie możesz podlegać szeregowi działań dyscyplinarnych, w tym blokowaniu wiadomości, ograniczeniom uprawnień do zakupu oraz zawieszeniu lub zakończeniu konta.

Zasady dotyczące nadużywania programów ochrony kupujących

Jeśli masz problem z dokonanym zakupem, możesz nas o tym powiadomić. Nie zezwalamy jednak kupującym na nadużywanie programów ochrony kupujących, takich jak:
Otwieranie sprawy po otrzymaniu zwrotu kosztów
Otwieranie sprawy jako odwet przeciwko sprzedawcy
Składanie nieprawdziwych roszczeń przeciwko sprzedającemu
Upewnij się, że postępujesz zgodnie z poniższymi wytycznymi podczas otwierania sprawy przeciwko sprzedawcy.

Jakie są wytyczne?

Dozwolony

Otwieranie sprawy po tym, jak nie otrzymałeś przedmiot, a nie jesteś w stanie rozwiązać problemu bezpośrednio ze sprzedawcą
Otwarcie sporu po otrzymaniu przedmiotu nie pasuje do opisu w wykazie produktów
Nie dozwolony

Odmowa odebrania przedmiotu nie została odebrana
Zgłoszenie przedmiotu różni się znacząco od jego opisu w wykazie produktów, gdy stan przedmiotu jest zgodny z jego wykazem
Otwieranie sprawy, gdy otrzymałeś już zwrot od sprzedawcy lub zwrot od dostawcy płatności
Wszczęcie postępowania przeciwko sprzedającemu jako forma odwetu za poprzednimi sporami
Zagrożenie otwarcia sprawy przeciwko sprzedawcy w celu uzyskania zniżki lub dodatkowych towarów i usług, gdy przedmiot dotarł do stanu zgodnego z opisem w wykazie produktów
Wzór nadmiernego otwarcia przypadków ochrony kupującego
Upewnij się, że postępujesz zgodnie z tymi wytycznymi. W przeciwnym razie możesz podlegać szeregowi działań dyscyplinarnych, w tym ograniczeniom dotyczącym Twoich uprawnień do zakupów oraz zawieszeniu lub zakończeniu konta. Ponadto, jeśli zawiesimy lub usuniemy Twoje konto, możemy również zawiesić lub zamknąć wszelkie inne konta, które według naszego wyłącznego uznania uznamy za powiązane z Tobą na podstawie informacji o posiadanych kontach (w tym między innymi użytkownika informacje rejestracyjne, dane karty kredytowej i informacje komputerowe).

Polityka ochrony praw własności intelektualnej (IPR)

Polityka ochrony praw własności intelektualnej (IPR)
(Zaktualizowano 1 czerwca 2017 r.)

 

1. Przegląd

Alibaba.com Hong Kong Limited (“Alibaba.com”) szanuje prawa własności intelektualnej innych osób i oczekujemy, że nasi użytkownicy będą honorować to samo. Alibaba.com zajmuje poważne stanowisko w postępowaniu z roszczeniami o naruszenie praw własności intelektualnej na naszych stronach internetowych pod adresem www.alibaba.com i www.aliexpress.com (łącznie określane jako “Witryna”). Opieramy się również na współpracy właścicieli praw własności intelektualnej.

2. Ochrona praw własności intelektualnej (“IPR”)

Zamieszczanie podróbek, replik lub innych nieautoryzowanych przedmiotów jest surowo zabronione na Stronie.
Oferty ofert sprzedaży lub zakupu podróbek, replik lub innych nieautoryzowanych przedmiotów mogą zostać usunięte przez Alibaba.com.

 

3. Powtarzające się naruszenie naszych zasad dotyczących PWI może wiązać się z szeregiem działań, w tym bez ograniczeń:

– Usunięcie aukcji
– Ograniczenia dotyczące publikowania
– Zawieszenie konta
– Rozwiązanie umowy o członkostwo

 

Dokładne działania egzekucyjne dotyczące roszczeń z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej przedstawiono w następujących linkach:
Kliknij tutaj, aby sprawdzić działania wymuszające na stronie www.alibaba.com.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić działania wymuszające na stronie www.aliexpress.com.

 

Alibaba.com ma pełną swobodę w podejmowaniu jakichkolwiek działań egzekucyjnych w dowolnym momencie w określonych ekstremalnych / widocznych sytuacjach, takich jak, ale nie ograniczając się do przypadków, w których spór został już zainicjowany przez posiadacza praw własności intelektualnej.

4. Roszczenia o naruszenie przepisów

Wszelkie roszczenia dotyczące naruszenia praw własności intelektualnej będą podejmowane pod groźbą krzywoprzysięstwa. Posiadacze praw do własności intelektualnej zgadzają się ponadto zabezpieczyć i zabezpieczyć Alibaba.com przed wszelkimi roszczeniami, przyczynami, szkodami i osądami wynikającymi z usunięcia wykazu produktów zgodnie z roszczeniami o naruszenie praw własności intelektualnej.

 

Jako neutralna platforma handlu elektronicznego Alibaba.com nie ocenia sprzecznych roszczeń dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej. Wszelkie działania podejmowane przez Alibaba.com nie mogą być interpretowane jako poparcie dla jakichkolwiek roszczeń dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej. Wszelkie sprzeczne roszczenia dotyczące naruszenia praw własności intelektualnej będą rozstrzygane przez odpowiednie strony konfliktu oddzielnie od Alibaba.com i Strony.
5. Platforma ochrony IP (“Platforma IPP”) i AliProtect, system raportów online

Posiadacze praw do własności intelektualnej składają roszczenia o naruszenie praw własności intelektualnej za pośrednictwem platformy IPP (http://ipp.alibabagroup.com/index.htm) w celu scentralizowanego przetwarzania. Roszczenia dotyczące naruszenia praw własności intelektualnej złożone za pośrednictwem platformy IPP będą przetwarzane za pośrednictwem naszego internetowego systemu AliProtect.

 

Platforma IPP zapewnia skuteczny i przejrzysty kanał dla właścicieli praw własności intelektualnej do zgłaszania roszczeń dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej i żądania usunięcia z witryny stron rzekomo naruszających prawa autorskie.

Do Platformy IPP należy złożyć trzy rodzaje materiałów w celu ułatwienia rozpatrywania roszczeń dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej, a mianowicie:
1. Dowód tożsamości strony skarżącej i odpowiednie upoważnienie, jeżeli strona skarżąca nie jest właścicielem praw do własności intelektualnej;
2. Dowód własności intelektualnej;
3. Dokładne klikalne hiperłącza do odpowiednich aukcji rzekomo naruszających prawa na Stronie

 

Alibaba.com niezwłocznie oceni zgłoszenia o naruszenie praw własności intelektualnej złożone za pośrednictwem Platformy IPP. Członkowie będący przedmiotem roszczeń o naruszenie praw własności intelektualnej zostaną powiadomieni o roszczeniach, a dane kontaktowe posiadaczy praw własności intelektualnej zostaną dostarczone członkom, aby ułatwić bezpośrednie rozwiązywanie konfliktów i rozpatrywanie roszczeń.

Członkowie będący przedmiotem roszczeń dotyczących naruszenia praw własności intelektualnej mogą składać roszczenia wzajemne w celu zakwestionowania odpowiednich roszczeń. Posiadacze praw do własności intelektualnej zostaną powiadomieni, kiedy i kiedy zostaną złożone jakiekolwiek roszczenia wzajemne, i mogą zaakceptować lub odrzucić takie kontr-powiadomienia. Alibaba.com zastrzega sobie prawo do przywrócenia każdej aukcji objętej roszczeniami dotyczącymi naruszenia praw własności intelektualnej według własnego uznania.

Share This Post